vrijdag 13 mei 2016

GeHaakte Vos

In de meivakantie kocht ik voor mijn kinderen, 2 leuke kleurboeken.
Dat inspireerde me.



Ik bedacht, misschien is het leuk om zo'n vos te haken. 
1 hokje voor een kleine granny bijvoorbeeld.
Maar het werd te groot.
Ik tekende een vos opnieuw, wat kleiner, maar met dezelfde verhoudingen.
Op blokjes papier, 1 vakje voor 1 kleine granny.



Het was zo leuk om te doen.
Ik bekleedde er een krukje mee, die mijn man ooit eens timmerde.



De kleuren zijn van Lana Grossa Catone.
Afmeting is ongeveer 40 x 40 centimeter. Dus ook leuk om er een kussen van te maken.
Misschien dat ik er nog eens 1 ga maken, maar voorlopig even niet : )
Ik ben nog bezig om verschillende haakwerken af te maken.
Over een paar weken zal ik daar niet veel tijd meer voor hebben.

De babykamer is leuk, ook een beetje een bos gevoel. (Vandaar de vos waarschijnlijk : ) )

Ik haakte nog een slinger voor boven het wiegje:
















7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kamer! Leuk idee om zo een plaatje te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee én een origineel krukje!
    En euh..ik wil ook zo'n kamer! :-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige spulletjes voor de babykamer! Mooi gecombineerd allemaal.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen