vrijdag 25 juli 2014

Een zomers gehaakte deken









We brachten deze zomer een aantal weken in Frankrijk door en het was een heerlijke vakantie! Bovendien haakte ik dit zomerse dekentje af.

Het was genieten op een leuke camping,




Met een riviertje, waar we VEEL kikkers konden vangen



Met leuke speeltuintjes, waar we met onze kinderen veel tijd door brachten.





Er was een fijn zwembad!




En man en zoon speelden vaak een potje voetbal samen


Op de camping zelfs een avondje circus, wat een feest voor onze kinderen!!



En af en toe haakte ik wat, want mijn haakgaren was in de koffer meegegaan:


We deden leuke uitstapjes naar romantische Franse dorpjes:









En wat een super mooie natuur in de Ardeche!!












Op 1 van de laatste avonden haakte ik de laatste bloemen aan de deken en maakte een mooie lossen boog rand, het laatste randje haakte ik met picots.


Een patroonbeschrijving voor dit mooie zomerse dekentje, is binnenkort te koop in mijn 
E T S Y shop.












12 opmerkingen:

  1. Je dekentje is mooi geworden!
    Geniet nog even lekker na van jullie heerlijke vakantie, de foto's zijn geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige deken!! Ben niet zo van het roze, maar dit is echt een geslaagde combinatie zo :-) Groet Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijtje, wat een prachtige deken! Supermooie kleurencombi. Ik ga er morgen iets over op mijn facebook zetten, heb je foto geleend, ik hoop dat dat goed is. Uiteraard plaats ik er een link naar jouw blog bij.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je deken prachtig geworden! Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige deken! En jullie vakantie; precies de vakanties waar ik van hou, de franse sfeer en rust en natuur, heerlijk. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he Frankrijk!! Je deken is erg mooi geworden, idd lekker zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your blanket is gorgeous! I will look for the pattern in your shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg! Wat een heerlijke zomerse bloemendeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige deken! Leuk om je blog te ontdekken via de linked in van Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooo wat een gaaf projekt. Je deken is erg erg mooi. Prachtig.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen